Jesienna uczta filmowa - Czekolada, Jagodowa miłość, Dom nad jeziorem

Dwa lata temu, gdy ten blog dopiero raczkował ukazało się kilka części z serii „Jesienna uczta”. Wciąż podtrzymuję swoje zdanie, że jesień jest najlepszą porą roku na zaszycie się w domu lub w kinie przed ekranem z dobrym filmem. Zwłaszcza złota jesień, którą obserwuje teraz za oknem, napawa mnie ochotą na ciepły, klimatyczny seans. Dlatego dziś serwuję Wam kilka tytułów, które są dla mnie najlepszym wyborem na najbliższe wieczory.

Czekolada


Duet Juliette Binoche i Johnny Deep jako pani prowadząca sklep z czekoladkami oraz dziki żeglarz zakochujący się nie tylko w jej wyrobach. W tym filmie urzeka mnie przede wszystkim małomiasteczkowy klimat Francji z lat 60-tych i połączenie zmysłowości czekolady z temperamentną parą. Na szczęście nie jest to klasyczny słodki romans, a tak naprawdę to nuta gorzkiej czekolady jest dominująca. Koniecznie do ponownego obejrzenia!

Jagodowa miłość

Która z nas nie marzy, aby przesiadując samotnie w kawiarni nie zostać zaczepionym przez przystojniaka, z którym przegadamy całą noc? Bardzo podoba mi się atmosfera nocnej kawiarenki, istota jagodowego ciastka oraz przeurocza Norah Jones, którą chciałabym częściej oglądać na dużym ekranie. Kto leczy złamane serce i chce odzyskać wiarę w szczęśliwe przypadki powinien obejrzeć „Jagodową miłość”.

Dom nad jeziorem

Moje must watch każdej jesieni! W mojej opinii Sandra Bullock i Keanu Reves to para stworzona dla siebie. Nie wiem czy jesteście świadomi, że swego czasu ci aktorzy byli ze sobą. Historia „Domu nad jeziorem” to magiczny romans między dwójką bohaterów, którzy zamieszkując ten sam szklany dom nad jeziorem rozdzieleni są barierą kilku lat. Do komunikacji służy im stara skrzynka listowa, dzięki której mogą rozbudzać swoje uczucia i czekać na moment kiedy w przyszłości uda im się poznać się w realnym świecie. Cudowna perełka wśród melodramatów.


PS. Ciąg dalszy listy już wkrótce. 

Komentarze

Popularne posty